Klachtenprocedure

Heeft u een klach over de praktijk en/of een medewerker?
Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt.
Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met een van onze medewerkers van de praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Het ligt voor de hand dat u eerst de medewerker aanspreekt die volgens u verantwoordelijk is of dokter Didden.
Komt u er samen niet uit, of vindt u uw klacht te ernstig om rechtstreeks met hen te bespreken, dan kunt u een klachtenformulier invullen en inleveren. Dit formulier kunt u opvragen bij de balie of via onze mail. Als u het formulier hebt ingevuld zorgen wij ervoor dat binnen een week de klacht met de desbetreffende medewerker is besproken en nemen wij contact met u op.

Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio, waarbij onze huisartsenpraktijken zijn aangesloten.

Ook wanneer u uw klacht niet direct met de medewerkers uit onze praktijk wilt bespreken, kunt u uw klacht bij deze Klachtencommissie indienen.

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088- 0229100
info@skge.nl

Dokter Didden
Randstad 21-20
1314 BM Almere

KvK nummer
55700683

Telefoon: 036 - 534 1414
Spoedlijn: 036 - 533 9992

dokterdidden@ezorg.nl
assistentedokterdidden@ezorg.nl

 

Openingstijden
Ma t/m vrij 8:00 - 17:00

Voorlopig is er GÉÉN inloopspreekuur

Telefonisch bereikbaar tussen 8:00-17:00

Buiten kantoortijden kunt u contact opnemen met de Spoedpost Almere 0900-2030203 (€0,10 p/m) of 036-5454380 (lokaal tarief)