Veel gestelde vragen

  • Kan ik mij inschrijven als nieuwe patiënt?

    Nee, de praktijk is momenteel gesloten voor nieuwe inschrijvingen. Zodra u zich weer kunt inschrijven zal dit te zien zijn op de website.

  • Kan ik een soa test doen?

    Een soa test aanvragen kan bij de assistente, zij zal u verder informeren.

  • Kan ik meer informatie en adviezen krijgen voor mijn aandoening?

    U kunt op Thuisarts.nl meer betrouwbare informatie en adviezen vinden over uw aandoening.

  • Hoe bereik ik de Praktijkondersteuner somatiek?

    Monica is te bereiken via ons algemeen telefoonnummer. Heeft u vragen? Belt u dan met de assistente, zij kan een (telefonisch) consult voor u inplannen.

  • Kan ik als passant de dokter bezoeken?

    Dit ligt aan de ernst van uw klachten en de drukte in de praktijk op dat moment. Bel daarom altijd van tevoren om te informeren bij de assistente.

  • Hoe meld ik mij aan bij een nieuwe apotheek?

    U kunt zelf kiezen bij welke apotheek u zich inschrijft. Registreren verloopt vaak telefonisch of online. U bent vrij om te wisselen van apotheek, dit dient u zelf te regelen.

  • Ik denk dat ik een blaasontsteking heb. Kan ik een urineonderzoek laten doen?

    Bekijk allereerst de volgende link:
    https://www.thuisarts.nl/blaasontsteking.

    Neem indien nodig contact op met de praktijk. De assistente zal u nog wat vragen stellen en stemt met u af wanneer u langs kunt komen om urine te brengen. Voor controle is ochtendurine het beste om te onderzoeken.

Can't find your question? Call us now: 0365341414